Zpět
Nadace České pošty zřídila podprogram POVODNĚ 2024
Ničivé povodně se bohužel nevyhnuly ani našim kolegům, a proto se Česká pošta rozhodla jim pomoci prostřednictvím svojí nadace. Pomoc bude probíhat ze dvou zdrojů, a to:
Z interní zaměstnanecké sbírky
Dobrovolná interní zaměstnanecká sbírka probíhá od 16. 9. do 16. 10. 2024 a přispět do ní mohou pouze zaměstnanci České pošty.
Z nadačního podprogramu POVODNĚ 2024
Vzhledem k tomu, že naši obchodní partneři nemohou přispívat do interní zaměstnanecké sbírky, zřídili jsme pro ně v rámci Nadace České pošty podprogram POVODNĚ 2024. Své dary, na základě uzavřené darovací smlouvy, mohou poskytovat na nadační účet č. 117849403/0300.
KOMU JE SBÍRKA URČENÁ A KDO MŮŽE ŽÁDAT O POMOC
Zaměstnanec České pošty pro sebe a svoji rodinu.
Bývalý zaměstnanec České pošty a současný zaměstnanec pošty Partner, který vykonává práci pro poštu Partner, a to v návaznosti na ukončené zaměstnání u České pošty.
Bývalý zaměstnanec (starobní či invalidní důchodce), který odešel do důchodu z České pošty. Žádat může pouze pro sebe.
Zaměstnanec ČP Security. Žádat může pouze pro sebe.
Pro zrychlení procesu, použijte žádost z programu Pošťáci POŠŤÁKŮM, v rámci, kterého byl podprogram POVODNĚ 2024 zřízen.
V žádosti popište, na co chcete příspěvek použít, doložte popis situace a dokumentaci.
V žádosti popište, na co chcete příspěvek použít, doložte popis situace a dokumentaci.
Každá žádost bude individuálně posouzena správní radou.
Na nadační příspěvek není nárok.
Příspěvek je poskytován na základě darovací smlouvy bankovním převodem na účet žadatele.
Písemné žádosti zasílejte na adresu:
Nadace České pošty
Politických vězňů 909/4
110 00 Praha 1
Elektronické žádosti zasílejte na adresu: selicharova.marta@cpost.cz